teleselskaber og de billige mobilabonnementer samt mobilselskaber

I stedet for at tage fri fra arbejde for at vente på phantom Hybridmanden eller bønfaldt din Internet Service Provider for at ændre dine fiberoptiske kabler tilbage til kobber, så du kan få DSL-tjeneste, hvorfor så ikke tage din telekommunikation oplevelse i dine egne hænder? Telekommunikation skoler kan vise dig hvordan.

De billigste mobilabonnementer står teleselskaber og mobilselskaberne for, de sælger også de billige nye mobiltelefoner og tilbyder billige taletidspakker med fibernet / internet.

Mms og sms samt 3G og 4G / lte er også en mulighed når du skal vælge dit nye mobilabonnement. mobilnet er på vej frem og har erstattete den gamle taletidstelefon og stationære telefon.

I en verden, hvor familier og virksomheder er spredt over hele kloden, er telekommunikation (kommunikation på afstand) ikke længere en luksus – det er en nødvendighed. Hvor ville du være uden din mobiltelefon? Eller din BlackBerry? Eller din TiVo? Alle disse er facetter af et telekommunikations karriere, som omfatter tale, video og internet kommunikationstjenester.

I din telekommunikation karriere, vil du være på vej ind et stadigt udviklende industri, der hele tiden at indføre nye teknologier og tjenester. Lysledernet bringe lyn-speed kommunikation til privatkunder. Trådløse udbydere at øge kapaciteten af ​​deres radionetværk og indføre forbedrede bærbare enheder, der sender tale, data, e-mail og video. Og nogle trådløse telefoner nu bruge VoIP (Voice over Internet Protocol)-teknologi til at foretage telefonopkald via lokale trådløse internet-netværk.

Din træning

Det er derfor, hvis du ønsker at lykkes i denne konkurrenceprægede branche, skal du postsecondary træning fra telekommunikation skoler. Der kan du erhverve den viden og de færdigheder, du har brug for i computer programmering og software design, telefonisk teknologi (telefoni), laser og fiber-optisk teknologi, trådløs teknologi og data komprimering.

Den gode nyhed for kandidater i telekommunikation skoler er, at stabil beskæftigelse findes i næsten alle samfund. Ifølge US Bureau of Labor Statistics (BLS), telekommunikationsindustrien forudsat en million løn-og løn arbejdspladser i 2004.

Din karriere

Hvad vil du gøre i din telekommunikation karriere? Fifty-fem procent af alle teletjenester arbejdstagere er beskæftiget i administrative støtte erhverv eller installation, vedligeholdelse og reparation erhverv.

Her er et telekommunikations karriere overblik: Telekommunikation håndværkere installere, reparere og vedligeholde telefonudstyr, kabler og adgang linjer, og telesystemer. Linje installatører og reparatører forbinde centrale kontorer til kundernes bygninger. Telekommunikationsudstyr installatører og reparatører installere, reparere og vedligeholde komplekse kommunikationsudstyr og kabler. Kabel installatører rejser til kundernes steder for at oprette betalings-tv service, så kunderne kan modtage programmering. Teleoperatører gør telefonforbindelser, hjælpe kunderne med specialiserede tjenester, giver telefonnumre og kan yde nødhjælp. Og kundeservicemedarbejdere hjælper kunderne med at forstå alle de tjenester, der tilbydes af teleselskaber.

Kandidater fra telekommunikation skoler kan forvente at være godt kompenseres for deres indsats. Ifølge BLS, var gennemsnitlige ugeløn for nonsupervisory arbejdere i telekommunikationsindustrien 853 dollar i 2004, hvilket er betydeligt højere end den gennemsnitlige indtjening på $ 529 i det private erhvervsliv.

Kommunikation er livsnerven i virksomheden, og telekommunikation er kernen i al forretningsmæssig kommunikation. Virksomhederne ved, at de har brug for pålidelig, kvalitet og service med tilstrækkelig kapacitet til at håndtere deres behov, og de er ofte forundret over den nyeste tjeneste eller teknologi, men faktureringen struktur forbliver et mysterium for de fleste. Telefontjenesten er taget for givet på samme tid, at det er groft misforstået. Og mens erhvervslivet historisk set har været prisgivet et monopol regarding telefontjeneste, telefonen selskab gjort et temmelig godt stykke arbejde med at forbinde virksomheder til deres kunder. Problemet med de tidligere monopoler, er, at de fortsætter med at tænke og handle som monopoler.

Med kvalitet og pålidelighed spørgsmål ganske godt løst, er virksomheder fokuserer deres opmærksomhed på udgifterne til tjenesten. Men mange virksomheder er afhængige af teleselskabet til at rådgive dem om de mest omkostningseffektive tjenester til rådighed, og for at sikre, at de bliver faktureret korrekt. Andre er afhængige af deres interne telekommunikation personale, der er uddannet til at tænke som teleselskabet. Det er vigtigt at forstå, at i løbet af at forsøge at forbedre sin bundlinje, kan teleselskabet ikke være på udkig efter måder at hjælpe dig med at reducere din telefon service-omkostninger. Er det tilfældigt, at 80% af faktureringsfejl fordel telefonen selskab?

I 1934 blev Federal Communications Commission skabt til at regulere mellemstatslige aspekter af telekommunikation. Imidlertid blev den lokale telefon service og in-state langdistance spørgsmål overlades til staterne at regulere.

I 1975, som reaktion på den offentlige forargelse over skyhøje regninger og et telefonselskab skandale staten Texas etablerede Public Utilities Kommissionen til at repræsentere og beskytte den offentlige interesse med hensyn til offentlige forsyningsvirksomheder satser, drift og service. Den offentlige Utilities Kommissionen regulerer teleselskabet (og andre forsyningsselskaber) ved hjælp tariffer, der definerer driften af ​​den nytte, de tjenester, det kan give, og de satser det er tilladt at opkræve.

Indtil 1984 var telekommunikation den eksklusive domæne af monopoler, selvom det blev reguleret i staten Texas i PUC. Monopolet var så stramt fastslået, at virksomhederne havde en mobiltelefon plads i deres egne bygninger, der var slukket grænser for alle, men teleselskabet. Mange virksomheder har ikke engang ejer deres egne telefoner.

Efter opløsningen af ​​AT & T i 1984, havde virksomhederne til at tage på nogle af ansvaret for at forvalte deres telekommunikation internt. Virksomhederne havde nu at erhverve egne telefonsystemer og integrere dem med de tilgængelige service fra de regionale Bell driftsselskaber, som stadig opretholdt et monopol på service. Med ingen intern ekspertise til rådighed, var det indlysende svar at ansætte tidligere telefon virksomhedens medarbejdere at styre interne telekommunikation spørgsmål.

Så kompliceret som teknologien var, fakturering for telefon tjenesten blev endnu mere kompliceret. Selv om disse tidligere teleselskabet medarbejdere var i virkeligheden, teknikere, virksomheder i stigende grad (og uretfærdigt) påberåbes disse teknikere til at håndtere ikke blot deres telekommunikation teknologiske spørgsmål, men telefontjeneste fakturering spørgsmål så godt. Ironisk nok er det ofte en virksomheds interne eksperter i telekommunikation, der forhindrer en virksomhed i at få de bedst mulige priser for de tjenester, de bruger.

Firmatelefon service er underlagt to forskellige former for faktureringsfejl: 1) Anvendelse fejl baseret på den mængde og varigheden af ​​opkald, og 2) sats fejl baseret på de omkostninger og gebyrer telefonen selskab har tilladelse til at opkræve for telefon tjenesten. Virksomheder kan selv opdage skik fejl, men fordi fakturering strukturer er så meget komplekse, virksomhederne har brug for specialiseret hjælp til at opdage sats fejl.

Takstregulativ er særligt kompliceret, og er genstand for hyppige ændringer. Den nuværende tarif for SBC alene består af over 8.000 sider, med nogle 250.000 sider pensionerede takster ikke længere i kraft. Disse regler er først fortolket af telefon selskaber og opsummeret i fakturering, operationelle og service politik, der fortolkes en anden gang ved telefonen virksomhedens medarbejdere gennemfører politikkerne. Med to niveauer af tolkning, er der ingen overraskelse, at de satser virksomhederne betaler for telefon service varierer meget fra det sprog, de takster.

Takstregulativ er godt uden den viden og dygtighed sæt telecom, IT og MIS personale er, og personer med erfaring inden for telekommunikation fakturering (normalt tidligere teleselskabet ansatte) typisk uddannet til at tænke som teleselskabet og stole på telefonen selskab fakturering politik til løse fakturering spørgsmål. For at opsummere, er telekommunikation personalet simpelthen ikke kvalificeret til at håndtere told-og rate spørgsmål. Men fordi de fleste virksomheder er afhængige af deres telekommunikation personale til at håndtere fakturering spørgsmål, kan nogle telecom ledere undgå at bringe hjælp udefra for frygt for, at hvis mangeårige store fejl er fundet, vil de få skylden.

Telecommunications Act af 1996 indførte konkurrence på teleområdet markedsplads. Forskellige virksomheder dukkede op til at give alternative lokale telefon tjenesten. Et par af disse selskaber, forudsat at deres egen hardware og infrastruktur, men langt de fleste var simpelthen forhandlere af Bell service.

Mens man ville forvente, at konkurrencepresset ville have forårsaget industrien til at fungere mere effektivt med færre fakturering fejltagelser, en række faktorer faktisk forårsaget faktureringsfejl at stige. I virkeligheden, for de syv største teleselskaber eksklusive mobiltelefon selskaber, forbruger regningsklager steg 95% fra 2002 til 2003. Mange af de problemer, der eksisterede med Bells forud for liberaliseringen forblev på plads efter deregulering og har måske endda blevet forværret af budgetnedskæringer og høj omsætning. Mest konkurrencedygtige lokaludbydere blot var forhandlere af Bell service, der simpelthen passeret eventuelle fakturering fejl på den underliggende service, mens tilføjer endnu et lag af bureaukrati. Derudover nyere luftfartsselskaber var tilbøjelige til intern fakturering fejl, fordi de endnu ikke var bekendt med deres egne faktureringssystemer.

Snarere end at forbedre den operationelle effektivitet for at blive mere konkurrencedygtige, nogle teleselskaber forsøgt at narre forbrugerne til at give dem deres virksomhed i henhold til en artikel af CBS News. Selv nogle af de mest velrenommerede teleselskaber er blevet beskyldt for “at konkurrere ved at snyde”, herunder fortsat at sende regninger efter service er afsluttet og fakturering for tjenesteydelser aldrig bestilt.

I et publiceret eksempel fra Direct Marketing News, blev AT & T beskyldt for forkert fakturering 200.000 til 300.000 ikke-kunder samt 800.000 af sine kunder angiveligt i et forsøg på at trække indgående opkald, så det kunne pitche dem på telefon-tjenester, mens at komme rundt national og statslig gør-ikke-opkaldslister. Forbrugere, der kaldte til at klage angiveligt blev fortalt af AT & T agenter, at de ville have til at tilmelde dig en telefonordning for at få de forkerte gebyrer refunderet.

I et andet publiceret eksempel en telefon selskab i New Jersey efter betale over 25 millioner dollars i restitutioner besluttede det ville kun betale restitutioner for overpriser tilbage i tre måneder. Deres argument var, at ved at betale overpris, blev kunden accepterer overprisen. Mens myndighederne gentagne gange afvist dette argument, fortsatte det med at blive brugt. Teleselskabet kompliceres yderligere problemet ved tidligt og ulovligt at ødelægge kundeservice records, der kunne bruges til at dokumentere, hvor langt tilbage overpriser strækker.

Det er svært at forestille sig, at teleselskabet kunne være i stand til en sådan taktik. Hvis du spekulerer på, hvad der giver dem den frækhed at behandle deres kunder på den måde, overveje, hvordan de har angiveligt behandlede de tilsynsmyndigheder i henhold til en artikel af Forbes:

For første gang … FCC revisorer rejste landet og spot-kontrolleret telefon bygninger til at verificere eksistensen af ​​udstyr om bøgerne. [T] hey kiggede på kun 25% af de Bells ‘gear … på centrale skifte kontorer. De opdagede 5 milliarder dollars i aktiver, manglede blankt. Mindst en anden 5 milliarder dollars var umuligt at revision, selv om føderale lovgivning udtrykkeligt kræver andet. Aktiver indregnet til fejlagtigt (eller bevidst) oppustede omkostninger på bøgerne naturligt føre til højere regulerede priser. FCC Revisionsretten var opsat på at opkræve store bøder og søger milliarder i restitutioner. “Når revisionen holdet begyndte at få store tal, Kommissionen begyndte at få meget, meget nervøs.” “Den dollars var så stort, at der var ingen måde FCC ville forfølge dem.” [T] han FCC forhandlet med Bells og et par lange afstande Titans i en række hemmelige møder sluttede i begyndelsen af ​​2000. Den resulterende aftale blev officielt navngivet kræver, for koalitionen af ​​Affordable Lokale og længere afstand. [T] han Baby Bells … slash [ed] for adgang gebyrer, de opkræver langdistanceopkald til at dirigere opkald til deres lokale linjer, [sagde] det ville spare kunderne 3200 millioner dollar om året. [T] hey også vundet retten til at opveje denne reduktion ved at øge flade månedlige gebyrer … 5 milliarder dollars om året. Den lidet bemærket skift i gebyrer … også var en måde for de Bells at begrave, hvad der kunne være blevet en multimillion-dollar regnskabsmæssig skandale.

I dag er der en bred vifte af telekommunikation muligheder for virksomhederne, men telefon tjenesten har hovedsageligt blevet en handelsvare. Prisen på tjenesten er blevet en vigtig faktor i valget af service og tjenesteudbyder. Og mens de fleste virksomheder mener, at de tager skridt til at forsikre, at de får de bedste priser til rådighed for tjenester, meget lidt faktisk bliver gjort for at holde telefonen virksomhederne til de regulerede priser.

I en nylig undersøgelse af Communications Convergence Magazine, sagde 55% af virksomhederne, at deres telefonregninger revideres regelmæssigt for fakturering unøjagtigheder. Utroligt, 50% sagde, at teleselskabet forudsat revisionen, med kun omkring 5% af de adspurgte siger, at de benyttet sig af en tredjepart revisionsfirma. På intet andet område af en virksomhed ville en virksomhed nogensinde tillade sælgerne til at revidere sig selv.

I samme undersøgelse, sagde 73% af virksomhederne, de mener, at der er få eller ingen forkerte gebyrer på deres telefonregning. Imidlertid har FCC og uafhængige analytikere fastslået, at mere end 80% af alle telefonregninger indeholde fejl, og at 30% af alle udgifter til telekommunikation er forkerte.

De største brugere af teletjenester ofte retfærdiggøre oprettelsen af ​​en brugerdefineret takst, der giver særlige priser eller de ellers kvalificere sig til prisfastsættelse på en individuel sag basis (ICB). Disse organisationer er de mest tilbøjelige til at tro, at der er få eller ingen unøjagtigheder på deres regninger. Men statistikkerne viser, at på grund af størrelsen og kompleksiteten af ​​disse konti, er de faktisk mere tilbøjelige til at have en fakturering fejl.

Virksomheder og forbrugere har en tendens til at give teleselskabet gavn for tvivl om, men overvældende beviser for, at teleselskabet ikke proaktivt anbefale pakker eller tjenester, som vil reducere omkostningerne.

se mere på http://teleselskaber.wordpress.com